torstai 4. helmikuuta 2010

Toistai on toivoa täynnä tai sitten ei.

Tänään jatkui tuo vr:n poikkeusliikenne ja myös minä tein työmatkan suhteen poikkeusjärjestelyjä. Enpäs kerro tarkemmin mitä, ettei seppolan yhteen ketjuun tule annetuksi vihjettä ;)

Töissä oli aamupäivällä puhelinvuoro ja oli taas kaikenlaisia puheluita. Yksi asiakas puhui todella "hoono soome", että minulla oli todella vaikea saada selville sitä, mitä hän tarkoitti. Loppujen lopuksi luulen ymmärtäneeni sen, mitä hän tarkoitti. Pari-kolme puhelua piti myös yhdistää etenepäin.

Ruokkiksella kolleegani tuli sitten kysymään, että oletko lukenut esimiehen viestiä. Yhdessä työasiassa kun olen tavotteissa jäljessä ja pomo haluaa siitä jutella siis että mistä se johtuu. Hieman huvitti tuo viesti, sillä olen samasta aiheesta hänen kanssaan jutellut viimeksi alkuviikosta ja tasan tarkaan tietää tilänteen. Jos kyseistä tehtävää pitää ruveta tekemään, sitten se tarkoittaa sitä, että niille pitää olla enemmän aikaa. Ensi viikolla ei taida olla yhtän täyttä päivää ilman jotain koulutusta, asiaspalveluvuoroa tai lekurillakäyntiä. Kun en muutenkaan ole sataprosenttisessa kunnossa, en voi itseltäni vaatia sataprosenttista työpanosta.

Täytyy siis huomenna keskustella tästä tilanteesta ja noista vaihtoehdoista. Tänään iltapäivällä tosin tein yhden tuollasen tapauksen valmiiksi, yhdestä pitää kirjoittaa ja yhden sain melkein valmiiksi, kun ohjelma jumitti, eikä ko. ohjelman sulkeminen auttanut mitään. Konetta en enää viitsinyt buutata ja muutenkin kello oli sen verran paljon, että oli parree lähteä kotiin.

Tänään tuli viesti, että huomiselle suunniteltu työryhmän palaveri on peruttu, sillä ei ole mitään uutta kerrottavaa/palaveerattavaa. Hyvä juttu tuo on, että ei tartte turhaan moisessa istua. Aamulla silti ensimmäisenä työterveyteen ja lekurin kanssa juttelemaan ergonomiasta. Tänään oli tullut kelalta muisututs kuntoutushakemuksesta. Oli vissiin tullut ristiin mun hakemuksen kanssa, sillä olen sen kuntoutushakemusen lähettänyt viikko sitten. Täytyy huomenna soittaa tuonne ja kertoa tilanne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaa vasta sen jälkeen, kun olen ne hyväksynyt.