keskiviikko 9. joulukuuta 2009

Sähläyspäivä

Tänään oli töissä varsinainen sähläyspäivä. Ensimmäiseksi kuulin, että ei kaikilla meidän ryhmäläisillä toimi puhelimet. Mun piti sitten mennä puoliltapäivin pariksi tunniksi puhelimeen. Puhelin näytti ihan kiltisti, että olin sarjaan kirjautunut. Pomo sitten soitti mulle puolen tunnin jälkeen, että oletko muuten sarjassa. Olin minä, mutta joku bugi oli päässyt siihen päivitykseen. Ihmettelin jo, että kumman hiljainen se puhelin on. Miedän vaihteenhoitajalla kesti vähän aikaa, ennenkuin ehti resetoinnin tekemään. Vitsailin sitten, että voin jatkossakin olla puhelimessa silloin, kun ei puhelin toimi ;)

Muuten sitten purin tavarat parista muuttolaatikosta ja järjestin ne suunnilleen paikoilleen. Lossin seiniä en jaksanut kokonaan tapiseerata julisteilla, korteilla ja ohjeilla. Ei sitä ankeeta harmaata loossinseinää jaksa tuijottaa. Täytyy tehdä lopputapiseeraus sitten huomenna, jos vaan ehtii ja viitsii. Lisäksi neuvoin erään sovelluksen kanssa meidän yhtä lähitukihenkilöä, tosin en muistanut kaikkia koodeja itsekään.. Sain myös työrästejä tehdyksi..

Ilmastointiremppa oli yhtä onnistunut kuin aikaisempi eli jokaisen rempan jälkeen meidän maisemassa on kylmempää ja vetoisempaa kuin ennnen remppaa. Onneksi minun nykyiseen loosiin ei sentäs vielä alkanut pahemmin hujuttamaaa. Jos se sen tekee, haen lekurilta todistuksen, että pääsen mahdollisimman vähävetoiseen huoneeseen.

Illalla kävin vielä reilun kolmen kilsan mittaisen kävelylenkin. Hieman tuntui taas hermot ottaneen itseensä eilisestä treenistä ja tämäpäiväisestä töissä sähläyksestä. Juttelin myös serkkunikanssa. Oli kummitytön "muumipaketti" tullut perille, tosin isosikko oli ominut ne hepat. Nipparinnittelut vaan serkkutyttö A:lle ja hänen pienemmälle tytölle eli kummityttö A:lle sinne Oulun suuntaan ja terkkuja myös isälle ja isosikko M:lle + tietysti kaikille muille sukulaisille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaa vasta sen jälkeen, kun olen ne hyväksynyt.